" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here

<

" Izzaty sulaiman.150995.Engineering student.Adore with flower crown.I would rather wear flowers in my head.Try a good muslimah insyaAllah"

We can chatting here.

Shoutbox





Kanan ke kiri? Depan ke belakang? Neraka ke syurga? Stay ke away?}
Thursday 31 October 2013 | 08:24 | 0Comment

     


Hati terbuka? Luas seluasnya sehaluan dengan idea.Idea yang sebelum ni terbang jauh kemana.Aku cuba, yes aku cuba untuk kuat untuk entry kali ni.

Tajuk panjang.Motif gambar?Aku nak ketenangan macam tu.Aku suka bunga!Rasa damai.Nyaman!Tenang!

Nak kata random entry?Memang aku suka mix one thing one topic dengan yang lain.Memang!Dari dulu.Ok ok

Banyak perenggan malam ni, nur izzaty? Idea terbang mana lagi.Er,Ok.

Mea, actually ada benda nak kongsi?Tapi kalau Mea tahu, tahu mea akan terkejut.Dah tahu.

Apa?

Diam.

Story bila dah ready, kalau takboleh jugak, tu Allah ada.Luah dekat dia?

Time tu rasa, dulu aku yang selalu kata kat dia macam dia.Tak selalu, jarang.Berubah?Banyaak sangat mea berubah.Alhamdulillah.Allah sayang Mea, mea kuat.

Ekceli aku taknak terang dalam sebab aku malu.Malu dengan manusia kerana aku berani mati buat semua ni.Malu dengan Allah, malu semalu malunya.Mana perjanjian semua, nur izzaty?

Hembus nafas

Istikharah? *Bukak lagu istikharah cinta dalam playlist* Allah, aku dah sesat.Dah jauh sangat.Kalau dulu, aku terus pulang.Sekarang aku nak pulang tapi aku takut yang disana juga pulang dengan benda lama.What should i do?Aku takut.Aku nak aku yang dulu.Ini bukan aku,serious aku bukan yang ini.

Ada juga rasa nak patahkan dua dua sim, deactive balik twitter fb, delete instagram & yang sewaktu dengannya.Aku boleh ke?

Seharian.Yes, seharian aku cari semua entry semua blog pakar yang bergelar Daie.Yang pernah down macam benda yang jadi dengan aku sekarang & up dengan jayanya.Aku nak macam tu.Aku nak juga rasa ketenangan,ketenangan yang sama waktu peluk akak najlah,Kak hamsmidar.Rindu!Aku selongkar semua,habis!

Aku nanges.Sebak dada sampai kedalam.

Cukup, aku nak tidor.Mimpi yang boleh selesaikan masalah.Mungkin! Hentah.

Terus senyum.Tengok esok.

Wasalam