" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here

<

" Izzaty sulaiman.150995.Engineering student.Adore with flower crown.I would rather wear flowers in my head.Try a good muslimah insyaAllah"

We can chatting here.

Shoutbox





MOMENTUM ANTARA HARAPAN, RINDU, SAYANG.}
Sunday 13 October 2013 | 09:49 | 0Comment

Rindu lumrah, fitrah manusia.

Kau rindu siapa? Rindu antara dia & Dia paling kau rindu serindu rindunya.
Aku tak tipu kekadang aku senang lagha dengan nafsu sendiri.Aku yang selalu kata nafsu itu syaitan kuasai ,salahkan pada syaitan.

Aku dah kata harapan padanya tidak terlalu tinggi.Berulang kali aku cuba terangkan apa yang aku inginkan.Aku tengah istiqamah tetapi kenkadang istiqamah aku terhenti,terhenti tanpa siapa yang tolong aku sedarkan.Sehingga itu aku baru tahu Pencipta aku datang untuk sedar dengan ujian yang mungkin bagi aku 'sesak kepala'.Aku tak sedar itu adalah tanda sayangNya yang dititipkan buatku, tanda rindu.

Itu harapan.Sayang? 'JANGAN SAYANG BERLEBIH LEBIH,BUKAN TAKNAK BERLEBIH LEBIH SEBAB *cakap dengan desis hati kecik* aku bukannya taknak kite sayang berlebih lebih, aku nak kau dan aku sama sama berlebih sayang padaNya' Ya, aku tahu itu sukar sebab itu masih baru.Cuba,cuba & cuba!

Kenapa Allah kasi perasaan ini?Perasaan yang ya Allah.Allah uji aku! Sudah cukup semua yang aku minta kau dengarkan, kau paham kan? Aku sayang Allah lebih, kau jangan sayang aku lebih.Aku mintak! 

Wasalam