" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here

<

" Izzaty sulaiman.150995.Engineering student.Adore with flower crown.I would rather wear flowers in my head.Try a good muslimah insyaAllah"

We can chatting here.

Shoutbox





Semester first,first semester}
Thursday 21 November 2013 | 08:40 | 0Comment

 بسم الله الرحمن الرحيم 



Assalamualaikum & selamat malam semuanya.Alhamdulillah masa bernafas dalam malam jumaat dalam bulan muharram.Sihat semuanyaa?Harap semuanya jaga kesihatan sebab cuaca tak menentu kejap panas kejap hujan.Semuanya kerja Allah...............Semuanya nikmat semuanya ketentuan.

21/11/2013 bersamaan 17 Muharram 1435, hari yang ditunggu hari yang penuh rasa excited hari yang penuh rasa debaran hari yang selama ni tunggu sampai tak tidur malam iaitu result final semester 1 & saya pemegang kad matrix 10DTK13F1040 diploma engineering electronic computer psp,penang.Semester yang banyak rintangan onak duri semua jatuh bangun taktau nak habaq berapa puluh juta kali antara bangun tak bangun tapi berkat doa parents, doa kawan kawan doa semua manusia yang dimakbulkan oleh Allah Alhamdulillah dengan semua assignment, report, test, quiz, end of chp & etc.

Alhamdulillah dengan result even tak AKJ, OK AKJ AKJ AKJ AKJ AKJ.Memang aku takdapat kau sem ni, akan aku kejar semahu aku untuk sem depan.Itu janji dengan cabaran diri.Tak mudah & tak mustahil.Rezeki Allah luas, rezeki Allah antara lambat atau cepat refer jugak usaha serta tahap tawakal kau.

Last but not least, thanks kawan kawan yang ramai bertanya pasal result.Care-nyaa korang pasal aku ((terharu)) yang dah lama tak contact dah lama tak IM dah lama tak wassep boleh nak tanya pasal result.Terima kasih tak terhingga.Terima kasih bagi kata kata semangat tak putus putus dari awal hingga akhir.CONGRATULATION pada yang dekan, korang sumber inspirasi & aku jeleous serious jeleous tapi aku bahagia dengan kejayaan korang.Good try :) Teruskan maintain & naikkan pointer.Teruskan AKJ sampai habes sem.Takpe tunggu aku AKJ sama sama korang.Tunggu!

Terima kasih Allah transfer kekuatan.Kekuatan yang baru yang hilangkan kecawa sedih & segala perasaan yg boleh kacaukan minda tak sampai 1 hour lepas check result.

Wasalam
                                       *hai bunga.bunga jangan layu,kembanglah*