" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here

<

" Izzaty sulaiman.150995.Engineering student.Adore with flower crown.I would rather wear flowers in my head.Try a good muslimah insyaAllah"

We can chatting here.

Shoutbox





Copy paste yang ada gambar.}
Friday 1 November 2013 | 02:06 | 0Comment

Bila aku dah pergi, Jangan tanya. Aku pergi mana. Kenapa aku pergi. Dan. Jangan sedih. Tapi, Happy. Sebab, Aku dah tak ada.

Aku akan selalu diuji & diduga. Sebab Dia sayang aku, Dia nak aku kuat & tabah. Dia akan selalu ada, aku tahu Dia sebaik-baik pertolongan.


Aku rasa, Kau tak perlu. Nak heboh sana sini. Kau ingat, Allah redha kau couple? Tak rasa bodoh ke? Buat benda yang tak diredha Allah.


Kau selalu cakap, kau tak akan pergi. Aku ingat, kau lain daripada mereka. Aku ingat, kau akan jaga hati aku. Tapi, Aku sayang Allah lebih.Maaf sekali lagi


Aku pernah, Putus asa sebab cinta. Aku pernah. Aku malu, Jatuh cinta pada mereka yang sakiti kita Aku malu. Sedangkan Dia? Tak. Allah :'(


"Knock knock." "Who's outside?" "Its me." "Me who?" "A sinner non-stop."